Людина - не цар природи, а її дитя, і вона повинна ставитись до неї, як до матері.
Гіпократ

Уроки біології

Біологія це наука про живу природу, про закономірності управляють нею. Що вивчає біологія? Біологія як наука вивчає структуру, походження, зростання, функціонування і еволюцію живих організмів. Біологія наука про живу природу.



Дослідницької роботи Проростання насіння квасолі"

До організації пошукової та творчої діяльності підключила батьків.   
Велику допомогу надали батьки у виготовленні карток для фіксування спостережень, які використовувалися дітьми в самостійної діяльності, доборі посадкового матеріалу. Таким чином, роль батьків в реалізації проекту - безпосередньо участь і підтримка творчої активності дітей.
  
Продуктом дослідницької діяльності став альбом: «Як виростити квасоля на підвіконні? »З результатами нашої дослідницької роботи.


Експериментуючи з об'єктами неживої природи, діти дізналися про властивості речовин. Робота в творчих групах допомогла у розвитку комунікативних навичок дітей, в удосконаленні стилю партнерських відносин. Головний підсумок цієї роботи - педагогічний.
Дитина провела справжнє дослідження, відчув смак самостійної експериментальної роботи, отримав перші навички її проведення.







ПОРІВНЯННЯ БУДОВИ МОХІВ, ПАПОРОТЕЙ ТА ПОКРИТОНАСІННИХ РОСЛИН. Практична робота.
Мета: виявити ознаки подібності та відмінності в будові мохів, папоротей та покритонасінних рослин.






БУДОВА ШАПИНКОВИХ ГРИБІВ. Лабораторне дослідження.
Мета: ознайомитися з будовою шапинкових грибів.




ГОЛОНАСІННІ

Як виростити сосну з насінини

  Ми посадила 5 насінин  у покупной торф «Полісся» у звичайний пластиковий стаканчик. Полили трохи водою, накрили плівкою і поставили на теплу батарею.





Уявляєте, вже на п’ятий день здалися паростки! Хоча у мене було мало надії, що щось зійде. Все-таки перший раз посіяли такі насіння. Але дух експериментатора захопив, і не дарма. 

Цвілеві гриби

Цвілеві гриби — різні види грибних організмів, які утворюють характерний наліт (цвіль) на продуктах харчування, грунті чи органічних рештках.Пліснява може бути павутинною, пухнастою чи порошистою і мати різний колір. •Із забарвленням цього нальоту часто пов’язані назви цвілевих грибів: сіра цвіль, зелена цвіль, чорна цвіль, рожева цвіль тощо. •Форма, розміщення та забарвлення плісняви є ознаками, за якими визначають систематичну належність грибів. •Однією з необхідних умов утворення плісняви є достатня вологість живильного субстрату й висока відносна вологість навколишнього повітря.  

Молочна цвіль поширюється при поганому догляді за обладнанням, порушенні санітарного режиму в виробничих приміщеннях
Якщо з’їсти грибок з цими домашніми продуктами, то в організм потрапить близько 100 токсичних сполук.





Будова і функції головного мозку